Friday, January 15, 2010

Arini aku rasa mcm dapat semangat baru..dan terasa mcm baru 1st day masuk belajar..mana x nye..ari ni la aku baru nmpk ape yg aku perlu lakukan utk sem ni..td..pg2 lagi aku susun balik file,nota2 dan kemas elOk2 ape yg nk gune sem ni...baru la terang sikit haluan idup sem ni...hehhe..tp kesusahan subjek sem ni mmg x dapat dipertikaikan lg..nak2 subjek PM Khaled mmg aku x tau nk ckp ape..samapi skng x paham dan perangai die pon aku x paham..ape yg die nk dr student sebenarnye..mcm kerek je die..nk jp ms biasa pon x bole..nk jp time consultation hour saje..penin pala ku pikir..tp itulah hakikatnye PM Khaled..last result ni x tau la mcm mn..tp harapan agar semuanye lepas..mmg kalo bole nk result cemerlang..tp kalo da susah sgt nk cemerlang..asal lepas pon jadi la..aku nk keje da pas ni...x nk extend ke ape ke..nauzubillah la...

Harap2 ari lain pon mcm ari ni gak..ada semangat je nk stdy..tp semangat ari ni x kemana pon..juz kemas2 je..hehhehe..tp ada gak amik buku Facilities Planning td nk baca seklai tertdO lak..hehhe..minggu ni ada 3assgnment nk kene anta..tp 1 pOn x wat lg..PSm pon aku dah nk kene stat da mgu ni..mgu dpn nk kene jp pak IP..mgu ni x jp pon die..esok pg aku nk arrange balik data2 Sony utk PSM..nk g Print asg ponye soklan(bkn jwpn ek!)hehhehe..ape pon all d best utk aku n kawan2 lain...cayok3!!!

p/s:

::semOga sem ni lagi cemerlang dr sem lepas...
::gOod Luck utk semua!

0 comments: