Monday, January 18, 2010

::selesai utang...::

Alhamdulillah...rasa bersalah yg terbuku d hati selama ni akhirnye dapat di langsaikan jg arini..Perjanjian yg wajib aku langsaikan...Sem lepas..aku ada niat..kalo dpt dekan aku nk puasa..then..masa dpt result ari tu aku ragu2 nk puasa sb bdk2 ni ckp pointer utk dpt dekan dah di naikkan..so aku tangguhkan perjanjian aku tu...tambah2 banyak pulak dygaan kalo aku nk puasa..ye la aku g kls tumapang pali atau saha..so time drg mkn..aaauuummm..terliur la palk..ehehhe..tp sejak aku dpt result ari tu aku rs bersalah je..Allah da bg aku rezeki,ape yg aku nk da dpt..tp niat aku tu x di langsaikannye jg..so..rentetan dr itu la aku da bertekad hari Sabtu lepas aku mula puasa sampaila arini...Akhirnye pukul 7.23pm td hutang aku da langsai..syukur alhamdulillah sgt...aku x kirela betul2 dpt dekan ke x..aku tetap puasa gak..yang pasti Allah Taala da perkenankan doa aku...jadi skng aku rs lega......

0 comments: