Sunday, January 24, 2010

::pagi IsNiN::

Sayup2 kedengaran org memangil nama aku...dikala aku tidur lene tu agak pelik ada suara memangil2..mcm mimpi lak aku rs..bile buke je mata..mmg pasti aku x mimpi..rupenye akak aku y kejutkan aku..bonda aku nk g tandas..Bonda pening nk bngun n jalan..maka aku kene pegang n bawa g tandas..akak aku ada Baby..so x leh nk bangun..amat berat mata aku nk buka..aku toleh ke dinding..em..patutla mata berat gile nk buka..rupenye baru jam 4pagi..

aku gagahkan jg utik buka mata n bw mak g tandas..pastu buat air kat mak,mkn roti sikit..pastu aku pon turut tlg makan.ehehehhe..pastu sambung tdo..ahaks...then bangun balik nk smyg subuh dan sampai skng x tdO pon..

Pagi ni g beli breakfast dgn alOng sambil anta adik ke sekOlah..balik umah..aku suap bOndaku makn..alhamdulillah..aku senang sikit bile mak da ada selera nk mkn..walaupOn seleranye bkn mcm selera org sihat biasa..namun syukur alhamdulillah la..sekurang2nye nk mkn gak..sebelom ni x mkn lgsung..aku harap bonda kan sihat cpt...

P/S: i LOVE u mum!

0 comments: