Friday, January 15, 2010

ku bukakan rahsia...

Aku rasa sudah cukup lama aku berahsia dgn bdk2 umah aku..sejak sem lepas aku simpan rahsia ni sehinggakan pelbagai spekulas bdk2 ni buat..tapi aku tetap teguh membisukan diri tanpa menceritakan hal sebenar pasal TANDAS...huhuh

Mlm ni pengakuan ekslusif aku buat dlm blog aku ni..naseb baik x knl reporter..kalo x aku wat sidang akbar je terus bg memuaskan hati semua pihak..(ce wah..mcm ala2 artis la plak..)hahha..em..aku x sure la bdk2 ni maseh meneruskan spekulasi mahu pon berteka teki..maklumlah da satu sem yakni 6bln lepas benda ni berlaku...

Ceriteranye mcm ni...

***Pada suatu hari dikala keheningan pagi (aku x ingat la bp hb n hari ape,yg pasti time tu aku bngun nk bersiap g kelas)...Tetibe je aku rs nk kencing sangat2..lantas aku bngun nk masuk tandas..tp si SHuk plak duk *berkampOng dlm tu...aku da x tahan sgt2...maka aku amik keputusan masuk tandas bilik Ujang la..sekali...apelah naseb aku...masuk je tnda..tetibe lantai tu ajak aku bermain gelOngsOr maka aku pon jatoh..tp x da la jatOh mcm nangka busuk..aku sempat berpegang pd mangkuk tandas....aku ingat kan naseb aku da baek sb sempat berpegang pd mgkuk tandas..upe2nye tidak sama sekali..mangkuk tandas tu tebalik lantas menyembah lantai sekaligus tangki pOn jatoh dan semua berkecai....maka itu la cerite sebenar wahai kawan2 ku TU16 No 48...tapi aku x cerita pd sesiapa pOn..aku simpan jd kan nye pekasam  kat dlm benak fikiran aku...biarlah rahsia bak kata Dato' siti Nurhaliza..hehheh..

Tp semua rahsie tu aku terpaksa pecahkan pd Tuan Rumah sb nk repair tandas..mulanya aku nk je repair sendiri sekali si cina cinabeng tu nk amik rm700..mana la aku ada duit..die ingat aku ni ank dato" ke ape..aku bget dlm rm200 bole la aku byr..skli kalo da mhl mcm tu terpaksalah aku ckp kat tuan umah..aku rs ongkos sebenar y tuan umh buat x cecah rm200 pon...selamat duit aku..hehhe..so skng da mcm sedia kala..dak bilik tu x perlu lg pinjam tandas bilik aku..hhehheh

p/s:begitu la ceritanye kawan2 sekalian..sape2 wat spekulasi x betOl tu da boleh padam n amik cerite sebenar aku ni..huhuh

0 comments: