Friday, January 8, 2010


Entah mengapa semenjak dua menjak ni aku asik teringatkan umah je..aku rs nak balik kampOng je..x bersedia lagi nk blja..adakah mungkin ini dek kerana terasa bahangnye subjek2 sem akhir ni??mungkin la kOt...mungkin aku nmpak biasa..gelak2..main2..tp kepala Otak aku ni da mcm ligat memikirkan ape la jd semester ni..dah la ini sem last da..even ada 5 subjek tp ia tetap berat..mana x nyer..each subject bring 3 crdt dan PSM 4 crdt..huh..ni lagi satu masalh..bile ckp pasal PSm..rs nk gugur jantOng..dah la 4 crdt hr, tp sepatah haram pon aku x mula lagi..x tau nk mula mcm mn n x da moOd nk mula..aku buntu la..Ya Allah tlg la hambamu ini..permudahkan lah urusanku..engkau bagilah daku semangat dan bukakan lah pintu hatiku ini...amin...

Kalau ikutkan hati aku tiap2 minggu aku nk ballik kg...tp apakan daya..umah jauh..nun di KELANTAN..aku skng perlu sedar..aku berada di MELAKA..nk balik sana pon da maik 9~10 jam..duit lagi..huhuh...xpe..aku perlu bersabar...insyaalah kalo ada je masa terluang aku akn balik..

::aku haraPkan sinar cemerlang utk aku dan kawan2 utk sem ni..almaklumlah ni da la last sem..pasni insyaallah msg2 da keje..kalo yg nk sambung master tu citer lain la plak..
::anyway..all the best and gOod luck to everybOdy!cayOk guys!!

0 comments: