Thursday, January 14, 2010

Buntu..

Minggu ni da masuk minggu ke-3 tapi otakp aku ni maseh kOsong lagi..aku x tau la ape silapnyer..mOod nk blja ni merewang2 kemana ntah...minggu dpn da minggu ke-4..ada 3  4 asgnment nk kene anta..tp x sentoh malah x tgk pon lagi..PSM aku plak..sikit pon x wat lagi..YA ALLAH bg la aku semangat...

Aku buntu la..ape harus aku lakukan..aku rasa sepanjang minggu ni aku ada mengguriskan hati sesetengah pihak..tp itu bukan kehendak aku..keadaan memaksa aku berbuat demikian..kalo la aku ni ada kuasa ajaib..aku mahu senangkan,gembirakan hati semua org..namun..apekan daya..aku hanya seorang manusia biasa yg tidak terlepas dr melakukan kesilapan...

Aku sgt berharap...aku boleh terlepas dr kondisi sekarang...aku harap aku boleh berdiri dgn kaki sendiri..namun itu tidak bermakna aku mengenepikan kwn2..tp maksud aku..aku usahkan kwn2 sepertidak mahu lagi menyti mana aku buat skng...aku terpaksa bergantung pd kwn2..aku terpaksa kecil kan ati kwn2 sekeliling aku...aku tau mungkin tidak semua faham dgn situasi aku skrg..mungkin sesetengah org sekeliling akn mengatakan aku....ahhh..biarlah...aku da penat fikirkan ini semua..biar pon ape yg berlaku,yg pasti aku tau mengapa ini semua terjadi dan aku tahu ape yg aku lakukan...

p/s:

::aku minta maap pd sesiapa yg terasa dgn aku...
::sgt berharap semuanye akn kembali seperti sedia kala...

0 comments: