Wednesday, September 21, 2011

Jam 12.00 mlm ari Jumaat, 8 September 2011 aku n syah akan bertolak ke Cameron KL bw bdk2 lawatan...Jadi, weekend kami x da d Perlis..Maka sesi photoshoot harus di jalankan pd ptg jumaat palaing last...by hook or by crook, usaha nk photoshoot amatlah gigih oleh kami ber-5..ahaha..Walaupon kepenatan balik kerja kol 5pm dan of course sampai rumah 5 ++ pm tp maseh bersemangat waja mandi2, siap2, iron baju terus ke Ladang Tabu Cuping utk photoshoot...

Aku x aspect yg se seronok demikian..ehehe..rupernyer seronok photoshoot ni walaupon penat...posing punyer posing x perasan dah dkt kol 8 mlm..terpaksa lah kami berkemas balik..kalo ikutkan ati mau jek duk posing situ sampai pg esok..ahaha

shot yg paling aku suka masa atas jalan raya..dengan gaya santai dan tiada perasaanyer selamber duk pposing atas jln raya..sesekali lari2 anak drp lori,kete dan kenderaan yg lalu lalang..ahaha..tp tetap cekal nk amik gambar shot menarik punyer pasal..ahha..sesekali tergelak sorang2 plak dgn perilaku aku dan kawan2...x nk mengalah bergambar semuanyer....

Ok..lah kalo aku nk tulis pasal perasan girangnyer pada hari tersebut mmg x abis..so saksikanlah sisipan gambar yg telah di amik ni....^___^



0 comments: