Wednesday, September 21, 2011

Berserah~


Sesekali memikirkan sendiri, aku lelah..aku penat dengan semua ini...Sesekali terasa mahu pergi jauh membawa diri..Namun itu bukan kesudahannya..kita tidak boleh lari drp masalah..
Terkadang aku pikir, adakah ini balasan?atau ujian?Subahanallah terkadang aku tak x dpt berpikir waras..namun alhamdulillah sampai sekarang perasaan dan emosi aku masih terkawal..

Kalo kita sedih mcm mn sekali pon, yg paling terbaik adalah kita meminta drp-NYA buakn lari drp masalah..
Sekarang, yg hanya aku buat adalah berdoa kpd-NYA agar di cekalkan hati dan berikan aku yg terbaik...Kadang2 apa yg kita suka dan sayang bukan terbaik utk kita...Kadang benda yg kita benci dan x suka adalah yg terbaik utk kita..Kita tidak mengetahuinye tapi ALLAH maha mengetahui...

aku BERSERAH pd mu ya ALLAH...

0 comments: