Tuesday, September 6, 2011

"Amanat terakhir Fidarus Razi..die pinta agar hari ini boleh jp Syah Ikmar..Saiful Mohamed Shuib,...katanyer mungkin ini yg terkahir sblm naik kapal..dan mcm biasa amatnyer agar bole main boling walaupon kali terakhir..sob3~(dgn nada sedih)...Die sdg mnungu jwpn dr kalian semua..aku ON je kalo kalian semua ON..x sampai ati nk tolak permintaan terkahir beliau..huhuhuh~"

Diatas tu adalah petikan drp post fb smlm kat wall Nisa..Aku lah yg menge-post nyer..ahaha..ye la..si Darus tu yg ajak kua hanging out semalam sb katanyer dia dah nk sail da by next week may be..so, terpaksa lah aku mengarang ayat2 yg meruntun kalbu kawan2...Maka smlm jadilah hanging out ber-6 -aku-syah-cipun-nisa-darus dan Am...

1st destination adalah kedai mkn..kami p mkn kat hutan kg ber-5 saja sb masa tu Am x sampai lagi..janji jp kat Bowling jek..maka..kami mkn,smyg  pastu br g bowling kat Alor Star MAll..kat sana bukan main sakan lagi main bowling amik 2 game...!st game aku kalah..2nd game aku menang..yippi!!kelasss ko jah!! ahahhaha~


Pas men bowling tu lajak plak p Karok kat Jakel sampai kol 1 lebih..mak aiiihhh gaya mcm x keje esok (arini la)..tp gagahkan diri sb ye la kononnyer nk jp last da dgn Darus..Uper2 nyer ada next plan plak nk wat BBq sblom darus naik kapai nt...ahha..Plan tu x complete lg..nt tulis lain pasal BBQ tu.ehehe..
Pas karok je,g mkn minum dulu kat Jasmin then baru balik rumah...Makanya sampai Umah dah kol 3...pehhh..pg td bgn kol 6 lbh mata dah rabak..skng pon pukul 11.04 pg aku da ngantok gile..tp naseb baik kls kol 9 td berjalan lancar..boleh tabah lg la tahan..ahaha...

So, next gathering adalah next week before Darus btl2 naik kapal...So tunggu ebtry seterus nyer..sebelom tu saksikan gambar2 smlm..ahahha~

 Ni la Darus yg bakal berlayar...





0 comments: