Saturday, October 29, 2011

Khamis (27/10/2011) merupakan  terakhir kami berada di KB..Dan alhamdulillah hari ni x da tempat nk g lawat..Cuma kami akan ke Gerik dan menginap di sana sb keesokkan hari nya ada tempat di Grik dan Pengkalan Hulu yg perlu kami g lawat student..Maka kol 11 kami checked out dr Hotel dan seblum bertolak ke Grik kami singgah di KB utk beli sedikit brg2...

BIla kami ke Kg Kradtangan, kat situ terjadi nyer peristiwa yg x dpt aku lupakan sampai ke hari ini..Ada 2 org pompuan tegur kami...Sorang tu nmpak terlebih teruja...die tye aku ni sekolah kat Tendong P. Mas ke x..Aku jwb la x...katanyer muka aku sama mcm adik angkat die dulu...Ok, fine la salah org...aku ingat nk blah la pas tu...tp pjg lak di borakkanyer..di soal selidik aku n hisyam..siap mintak no fon lg...Dipendekkan cerita..desprate sgt ke dia?????Sampai kan smlm die ada kol aku n Hisyam tp mkls nk layan..Kompem kalo kol lain kali aku x hangkat daaa..ishhhhh...

Sebelom bertolak balik, kami sempat singah di Pasar Siti Khadijah..Kat situ beli sikit kueh, g jln2...Pastu br bertolak dan sampai Grik kol 6ptg....
kueh mueh...banyakkkkk...^__^

ni la Pasar Siti Khadijah yg femes tu =)

0 comments: