Tuesday, October 11, 2011

my 25th Birthday..

8 oktober adalah hari yg sangat bermakna buat diriku kerana ia adalah tarikh kelahiran ku..Dengan tibanya 8/10/2011 maka genaplah 25tahun usiaku hidup didunia pinjaman Allah ini..Alhamdulillah, dyukur kepada Allah kerana masih meminjamkan nyawanya utk umat nya ini..

Harapanku agar aku menjadi yg lebih baik dr sebelumnya dan berguna kpd keluarga, masyarakat, agama dan bangsa..Insyaallah..Doaku semoga sentiasa berada di jln yg benar dan tidak tersasar dr hukum ALLah.Insyaallah..

Utk ulang tahun aku tahun ini, aku berada di KL kerana menghadiri kenduri Payed pada 8 Oktober 2011..Mcm x percaya kwn baik ku kawin pada tarikh tersebut...Pasti aku akn selalu mengigati anniversary mereka..ahaah..tp mereka ingat ke birthday aku??ahah..x pe, itu x penting pon =P

Em...kali ni kakak aku telah menyambut birthday aku...Pada 9/10/2011 buat mkn2 sikit..tp juz jemput keluarga la..Kuni masak spegeti yg seperti aku mahukan =)...Pastu ada kek coklat dan kueh muih...Kesian plak wat susa2 je..(we wah..konon la..)hehhehe..Pastu ada Kek Abg ju & Nomie belikan...Btw thanks kepada semua kerana maseh mengingati birthday ku..Terharu la jg kan, tp x da la sampai nk nangis bagai..ehehe..So, tgk la gmbar sikit kat bwh ni =)








p/s: thanks tO aLL:)

1 comments:

hamba akhir zaman said...

Selamat hr lahir zul...smg allah swt merahmati kamu...