Saturday, October 29, 2011

Selasa (25/10/2011) adalah merupakan hari ke-3 observation practical di KB..Sepatutnyer tempat2 hari ini adalah patut dilakukan pd hari Khamis.Tp sb kami berkerja secara effiisen dan sistematik maka semuanyer berlaku dgn pantas...ehehehhe..Pada hari ini, still lagi sekitar KB..Tp x bnyak tempat sb hari ke-2 kami da cepatkan tempat2 yg awal pagi ini..Maka hari ini kami mulakan lawatan ke hotel Renaissance yg mana menempatkan 4 org student..Kat situ kami amik masa lebih kurang 30minit ++ dan selesai saje di situ kami ke jabatan saliran KB..Tp malangnyer, rupernyer student kami x penah dtg situ sb telah diberhentikan dr poli...sungguh hangen sket sb maklumat x di update..em tp x pa..kami cube dapatkan student yg berada di Pengkalan Chepa...Alhamdulillah, mereka dpt terima kehadiran kami walopun sehari awal..Kat situ pon kami setel dgn lancar dan alhamdulillah tamatlah kerja utk hari tersebut..hehheh~

SEmua setel lebih kurang pukul  1 dan kami balik ke Hotel...eh...luper...ada satu tempat lg..lepas balik hotel, kami rehat..kol 2 kami pegi 1 tempat lg di jln pasir hor-telipot..kat situ student practikal di pyusat komputer..dak IT...Setel kat situ, barulah setel semuanyer..Alang2 kami dah kuar, dan setel kol 2 pm ++..So, serba salah nk balik hotel, maka kami pon jln2 di Tesco KB dan KB Mall..Ingat saje je nk jln2..Sekali terpesona plak aku melihat belt..maka abiskan lah duit kat situ sikit..Jln punyer jln..sekali lg terkesima dgn baju batik..Maka ari tu abis lah dkt 200..huhuhu..smuatu x bget okeyy..maka bget dgn dukaciternyer telah lari..huhhhuhu~

Lebih kurang kol 4pm++ kami pon balik hotel..Kat Hotel tu x da aktiviti, maka kami p Gym+swimming pool..Then, kol 6pm++ kami kua sekali lagi ke medan selera MPKB sb kalo kuar awal bnyak sket mknan...Kat sana aku beli ketupat sotong yg lama aku nk mkn, pastu nasi 'tupe' atau nasi tumpang, pastu kuih 'ulat bulu'...hehhe..then balik ke hotel..

Esok (26/10/2011) adalah ari deepavali..maka aku plan dgn along (anak buahku yg tgl kat Kb) nak balik kg kat Machang, jemguk org tua...Maka, pas maghrib, along amik aku n tdo kat umh KB...Maka tingal la kawan aku sorang2...Mlm tu aku sempat mkn smua kecuali nasi tupe sb aku kekenyangan...Maka nasi tumpe tu berehatla di dalm peti ais..sampai ke sudah aku x sempat mkn...ahhaha....

 kat atas ni adalah nasi 'tupe' yg mana ada di Kelate saje..heeee

 Ni pelbagai kueh mueh...
Ni adalah ketupat sotong..Tp x sesedap mak aku buat =)

0 comments: