Thursday, October 6, 2011

Audit MQA

Hari ini menjadi sejarah buat aku kerana telah menjadi responden utk MQA audit...walaweiiiii~cuak siot...ahahah...ye la..mana x cuak nyer..aku x prepare ape2 pon sb kompiden 190% yg aku x kene sb pg td ada kelas...Maka jgn harap ler nk rajin2 cari maklumat pasal CLO,PLO.SLT dan segala kejadah yg berkaitan..huuuu~

Kol 8 td aku g kelas thermo..mcm biasalah 2 jam kt kelas..pastu dgn girang nyer balik opis sb kelas da abis utk ari ni dan esok aku cuto....woOOooo....Pastu duk la opis duk kemas2 mana yg patut, tanda quiz thermo yg baru buat td..ingat nk setelkan hari ni lah mls nk tertangguh...Aku perasan yg opis ari ni lengang jek..ramai staff x da..yg ada pon staf2 yg bakal di odit dan yg telah kompem akn di odit..aku wat doono je la sb aku tau aku berada dlm zon selamat sb samlm dorng kata aku x yah di odit....Maka aku pon teruskan keja aku tu...pastu...x lama kemudian dtg k Hanim n Apis suh aku bw fail PA masuk jp auditer sb x da org..aku mcm...alaaaa~....tp x pe la sb sekadar tgk fail PA jek..aku pon g la terjah bilik auditer dgn selamber tanpa ilmu d dada yg mencukupi....tup..tip..die nk tgk plak file CRF..file mngajar tu..adeeeiiii~yg tu pening kpale sb nt pastu tye bnyak..tp terpaksa lah bw...

DI pendekkan citer, mmg bnyak la di tye nyer..itu la ini la...mmg semua tu aku penah tau tp x tau sepenuhnyer..So apa lgi. aku jwb jek ape yg aku tau..hehehhe~mc sengal je aku rasa..btw, at least die kat aku tau bnyak jg..hooooOOoo...=)
So skng, aku da free, mls nk pk ape2..nk siapkan tanda kuiz ni..mlm ni g KL..yuhuuu...citer pasal KL nt aku update lain yawwwww~zasssssssssSSSsss..~

p/S: kt bwh ni suasana meja aku masa kalut ribut td~


0 comments: