Friday, April 29, 2011

Bagaikan x cukup masa 24 jam di hari jumaat...Harusku tambah lagi beberapa jam utk menyiapkan tanda paper Thermo ni...dr pg smlm sampai ke tgh mlm smlm~dr pd sampai ke tgh hari ni baru siap 27 org..ada lg 20 org..hooOOoo..nk muntah dah tgk kertas ni....tP syukurla smua maseh lulus skng..ada 2 3 org yg A...lagi baki 20 org ni wallahualam..harap2 la anak asuhku semua lulus...dorang pOn ada matlamat sendiri,tambah2 dak2 tahun akhir,sure ada nk smbung blaja dan ada juga yg nak kerja..sO kalo da fail,mesti membatasi segala~galanyer...Pasti hancur harapan..ehehhe...(memahani lak aku ni)...

Walopon ada 20 org lagi, tP ada 1 kelas lg x cek subjek Machine Mechanics..huhhh..yg tu agak teruk sket, nmpk mcm ada harapn faiL he..em..xpe2,,baik aku tenangkan diri dulu smlm cek paper dorang tu..aku ingatkn student aku je y problem, upernyer 4 kls smua mcm tu..mmg subjek tu susah kot..kdg2 aku mgjar pon agak tragis gak cabaran die..hee..ape2 pon harap yg terbaik dr-NYA..Inysa-Allah....

0 comments: