Wednesday, April 20, 2011

Khamis

fuHhhh...Lega rs..baru lepas jumpa students Thermodynamics 2....Bagi pesanan terakhir sebelum dorang amik paper 27hb ni...Lagi pun hari ni je yg ada, esOk sampai Isnin aku balik kampOng..sO x sempat nk jumpa dOrang.Lagi pOn bolehla dorang study awal sket..hehhe..(harap2 ler,kalo aku dulu last minit br stdy..ngeh3~)..Kesian lak aku pikir utk student Kaji Daya Mesin aku..xda tip lansung..semua harapkan latihan n discussion dLm kelas..harap2 la dorang leh survive n cemerlang nanti..

******
Semalam..dapat berita mengejut dr kakak aku yg duk kL..Katanya abg aku begaduh...Ada org serang die...Subahanallah terkejut aku dgr...Citernyer mcm ni.

..Satu hari tu abg aku keje kat opis die, my b OT kot sampai mlm..nak di jadiakan cerita, dengan kuasa ALLAH, dia nmpak Pak Gad mencuri..tP Pak Gad tu tergamam dan letak balik brg nk curi tu sb abg aku nampak dia..then, abg aku x wat report pon...Mungkin Pak Gad tu rasa takut n cuak, keesokan hari nyer die g wat report kat boss yg Abg aku mencuri..mmg kuang aja!sakit atiiii aku dgr...mmg kene laknatlah Pak Gad benggong tu....Pastu x tau ape citer seterusnyer, katanye Pak Gad tu dtg serang abg aku dgn chota,berlaku lah pergelutan kat situ dan abg aku luka sikit sb jatuh atas tar...Pak Gad tu g serang kat luar tempat keje rasanyer...

Then, di pendekkan citer, tau2 tunang abg aku kol akak aku stOry kejadian tu..Aku risau, aku kol tunang abg aku tu sb masa tunang abg aku kOl akak aku, tgh cuci luka kat hOspitaL Pantai...Bila aku kOL dorang ada kat balai buat lapOran pOlis...Harap2 Pak Gad tu dpt balasan...dan semoga abg aku di lindungi ALLAH swt..amin..

0 comments: