Tuesday, April 19, 2011

Selamat Hari Rabu

aLhamduliLLah syukur...Allah masih bagiku kesempatan utk menikmati dunia ini...
Hari ini seperti hari2 biasa...6.3Oam jam berbunyi...relex kejap~bangun~Mandi~sOlat~terus dtg keje....Itu lah rutin harian Isnin-Jumaat..Lain oulak aktivitasnya bila sabtu dan ahad...heheheh

Minggu ni mmg betul2 rs keje gOmen..yeLa..student exm, kelas x da..boleh la relex sekejep..sekejap je yea!bkn lama pon..next week bz tanda kertas..next 2 weeks ada shOrt course bebudak ni..sure kene amik paper thermo 2 n machine mechanics lagi..hohOOoo...em..x pe la,minggu ni relex dulu..santai ber-blog pagi2 hari lagi...hahaha...bila lagi ada peluang mcm ni, xselalu dtg..=)

eh....tengah2 menulis ni, member aku shah tmsg ajak g mkn..ngeh3~mcm tau2 jek aku lapo ni..kOL 11 kang ada paper nk kene jg...better g breakfst duLu..kang rebah menyembah lantai tatkala duk pusing2 dLm dwn tu..ahahah...tggu shah dtg amik la....sementara tu sambung ber-blog kejap...

FaiL2 yg nak di audit ada yg x siap lg..tp x boleh nk buat ape sb dokument yg x lengkap tu kene amik dr lecturer2 lama..tP dorang pon x siap lg..terpaksa lah tunggu..kdg2 tgk dorang ni mcm students gak...Last minutes br nk buat keje..ni audit x dtg,maka x siap lg la..adesss kene tunggu plak...Aku ni mmg x rajin tahap gaban, tp aku ni bkn jenis suka tangguhkan keje..kalO boleh nk siapkan awal2 supaya pasni x kelam kelibut..tP bila dorang x siap,apakan daya aku yg hanya seorang lecturer baru ni...x kan nk bg arahan kat dorang!masing2 da besar pjg beranak pinak da...hishhhh..peLik btL aku...kaLo student buat mcm tu, marah-bebeL..tp diri sendiri pOn sama..em..Mungkin ini lumrah manusia...x pe la, semoga Allah buka pintu hati kita agak lebih komited dlm keje...amin..:D

Huishh...mana kah Shah ni x sampai lg..Shah tu kene jg unit exm..meh aku citer sket la pasal shah..sb x da benda nk tulis ni,otak kosong sb lapo..hehehhe..Saudara Shah telah di lantik jg pegawai unit exam yg mn da berbelas org agaknyer tukar2..hehe..sb unit exm ni leceh sjet, bnyk keje..opis die kat admin tp shah duk di department JKM lg..cume kene ulang alik ler jika ada keje...sO pagi2 lagi sHah dah naik opis exm kat atas sb die kene prepare nk bg soalan exm kat lec yg jaga pg2 ni...itu lah shah serba sedikit..heheh~nak tgOk gmbar sHah??ni ha...


shah juga adalah housemate aku..eh..ok lah shah tunggu kat luar....nanti sambung lagi kalo ada kesempatan..hai hai bye bye....=)

0 comments: