Thursday, December 17, 2009

Tahun baru Islam...

Alhamdulillah..syukur kehadrat ilahi kerna aku masih mampu bernafas dan berada di sisi org yg tersayang di kala ini...1430 hijrah telah meninggalkan aku...ape yg telah aku lakukan sebelom ini???jika di hitung terlalu banyak perkara yg aku lalui,suka mahupon suka..pahit mahupon manis semuanye telah aku lalui tanpa aku sedari bahawa masa itu tidak akn aku dapat rasainye lagi..semuanya telah berlalu...semoga ape yg telah aku lakukan dihari2 yg lalu diberkati ALLAH swt..dan ape kesalah yg aku telah lakukan harap di ampunkan oleh-NYA.

Sebagai manusia sudah pasti ada cita2 masing2...begitu juga aku..aku sungguh berharap agar aku berjaya suatu masa kelak supaya dpt memberikan yg terbaik utk ibu bapa aku...kasih sayang aku pd mereka tidak pernah kurang sedikit pon walaupon umur aku sentiasa meningkat malah makin bertambah apabila aku betul2 mengerti dan memahami pengorbanan yg telah mereka lakukan..sesungguhnye aku tidak mampu membalasnye,aku hanya mampu memberi yg terbaik supaya mereka bahagia dan hidup senang di dunia mahupon di akhirat kelak..

p/s:

::semoga aku dapat lalui hari2 mndatang dgn penuh keberkatan dan di redhai Allah
::ku berdoa agar final sem aku ini akn meninggalkan kenangan yg amat manis utk aku tinggalkan sebelom memasuki alam pekerjaan..

0 comments: