Saturday, December 19, 2009

Subahanallah...ujan semlm begitu meriah mencurah bumi..tidak terhenti walaupun seketika..ati aku amat gundah gulana dek memikirkan naseb yg bakal menimpa aku..sepatutnye aku berangkat ke KL esok jika ikut planning asal...ujan lebat itu bak mengulitku lena sampaila aku tertdo...zassssss..

bangun je pg esok (arini)..ujan da berhenti..alhamdulilah ku panjatkan kesyukuran kehadrat ilahi..ku kire banjir sudah surut dan aku bole berangkat ke KL..namun...fikiranku itu terus lenyap pabila ku dpt berita bhawa air belom surut..maka ku tangguhkan perjalnanku ke esok ari..aku arap esok air sudah surut..aku bimbang akn temujanji ku kat kilang sony..utk membatalkan tiada masalah..tp utk buat apponitment semula agak sukar dek kerana kilang bz tambah2 ujung bulan sebegini..aku pusing..huuuhuhu

p/s:

::kumenunggu kabar gembira esok..harap2 banjir sudah surut...

0 comments: