Wednesday, December 23, 2009

:: S O NY ::


22 DEC akhirnye menjelang jua..tarikh yg ku tunggukan selama 6 bulan utk aku berjumpa mr Wong utk bincangkan pasal PSM..harapan ku menggunung..segala persiapan sudah ku buat...cuti ku terpaksa ku korbankan demi nk buat PSM..huhuh....dr Kelantan ke Kuala Lumpur keseorngn drive..hohohh..

pd pg selasa itu aku brjumpa dgn mr Wong dgn harapan dpat masuk ke production line..namun semuanye musnah apabila beliau nyatakan bahawa prodction tgh bz dan maknanya aku x bleh masuk...dia mahu bg semua yg aku nk on d spot time tu jg..aku cube tenangkan diriku ini dgn duduk berbincang..nasin baik la aku da wat checklist ape y aku nk..so time tu Wong terangkan pd aku ttg mklumat yg aku nk..secara luaranye mmg semua wong dah terangkan..tp kalo ikut logik, student g kilng berbulan2 amik data..sebaliknye aku?????~sekadar 1 jam setengah berbual mesra dgn Wong dan adakah itu covered utk berbulan2 hasil kerja student lain???aku pon x pasti..yg pasti aku kecewe dgn kondisi sekarang..aku aspect bole masuk production tp tidak sama sekali..

walauapapon..aku akn cube buat yg terbaik utk PSM 2 ini..bkn 2 kdt..bkn 3 kdt..tp 4 Kredit!!huh...aku harap mklumat yg aku dapat ini dpt membantu aku..walaupon sikit,tp aku akn cuba manipulasikan data itu supaya nmpk banyak dan lengkap....GAMBATE KUDASAI!!!!!

P/S: Tidak semua yg kita impikan kita akn dpt...sony ~oh~ sony...

0 comments: