Saturday, December 5, 2009

Da seminggu raya aji...n sem ni aku beraya sekali dgn cuti sem..lebih kurang sebulan la duk lepak umah..20 o 21 ni da g kl sb 22hb ada appointment dgn kilang sony..huh!bosan betol..kalo bole mls la nk balik sana..2 3 hari duk sana..pas tu balik melaka meneruskan hari2 seperti biasa..huhuh..akhirnye aku akan berada di tahun akhir jg..alhamdulillah..aku harap sgt2 dpt abiskan pengajian dgn result yg cemerlang..result sem ni pon x tau lg..tp aku rs its better than past..

sepanjang duk kt kg ni..sekali je aku dpt tgk air banjir...itupon da gelombang ke-3 bak kata bahasa canteknye..hahhaha..masa banjir gelombang pertama n kedua aku ada kat melaka..rasanye da x banjir kot..sb smlm da mula panas da...

sebenarnye bosan gak x da keje duk elepak kat umah aje..nk kua pon x da duit yang banyak..huhhu..bkn x da duit y banyak..tp mmg x da duit utk g bejalan..maka,dgn muka pasrah dab redhanye..duk umah je la..makna~tdo~makn tdo~tgk tv~dan ulang perkara tersebut setiap ari..huhu..badan kau ni da makin naik..aduii....

p/s:rasa tenang je duk kat kampung..

0 comments: