Friday, October 30, 2009

hari JUMAAT..

hari ni da masuk ari ke2 aku loloskan diri drp asg n keje2 *sekolah...sesekali rs bosan gak di benak pikiran..tp mmg jauh berbeza rs dan keadaan skng n sebelom ni..sebelom ni kpa aku asiki sakit aje..tp bile da xda keje nk buat ni..rs tenang je..mmg ikutkan ati nk bjln je..namun disebabkn oleh kekangan kewangan,maka terbantut angan2 itu..so,duk uma main facebook jela...arini farmville aku da level 23..hahaha.

em..esok aku nk g jp ex..bkn nk g date juz nk amik brg..katanye nk bg adia besday aku..em..mmg segan nk amiktp malu tp mahu bak kata dina Mlaysia idol tu...hahahh.
pastu aku ingat esok da nk mula ringan2 la ape yg patut..myb nk tgk2 JDM sikit kot...pastu aku br sedar y mmg x da ms nk bc bisness sb even die last paper, tp xda gap utk stdy,..maka kene mula la skng..masalhnye..mcm mn aku nk cr mood ni..hohh..mood..ooooood..datangler.....

baru aku teringat..harini jg ada pertandingan bowling SPRM...dgn excitednyer aku p la td..dgn harapn dpt 1 group dgn saha,amin n kecik,sekali..haram.....diletaknyer campor dgn dak2 jr y aku x knl..aku sorg je mantan...hhh..xpe..main je..baling je selagi bole baling..hahah..mcm agak perform gak la td..tp almalangnye ada group mbr y asik ke longkang aje td..makna kesimpulannyer...kalah la td...huuhhu

p/s:stdy la sebelum terlambat...

0 comments: