Thursday, November 5, 2009

finale mode

2 paper da lepas..tp lepas pon x lepas sgt la..mcm x memberangsangkan je jwb..xtau la ape nasib aku sem ni..yang pasti result mesti jatuh gile..aku aspect bole jwb la JDM..tp mcm haram je soalan...mcm kosong je kertas aku..risau gile..ingatkan paper ke-2 dapat menebus rs bersalah tu..tp lagi hancur..mcm biasalah CNC mmg saku x suka..tp aku da abis usaha da..soalan teori mmg cemerlang..ape aku bc semua kua..tp solan coding..subahanallah..aku bole buat kali ni compared to test ari tu..tp coding milling tu sah2 aku salah sb wat incremental..yang turning plak aku mcm x yakin..aku tawakal je n doa moga Allah tlg aku..moga Dr Bagas tu baik ati...hehhe

lusa ni paper jerman n lean..aku br tgk jerman sikit2..mlm ni aku nk stdy jerman sb x da masa da..lean x stdy lagi..aku harap paper2 selepas ni dpt jwb dgn cemerlang..insyaallah...

0 comments: