Wednesday, October 28, 2009

berakhir sudah..

arini ari rabu,28 oktober 2009...satu ari y aku kire agak bermakna kerna beban kehidupan pelajar akan berakhir ytk sementara waktu...arini semua keje akan dihantar...walaupon x p anta lagi ni..tgu si saha ni tdo x bgn2 lg...tensen tol..lepas je anta keje jap lagi...tenang sikit iduop aku..da 3 4 ari bz mcm org gile..

bulan oktober 2009 ni mencipta sejarah..sepanjang idup aku selama 23 tahun ni x penah aku x tdo lgsung dlm ms sehari...rekod itu telah di pecahkan oleh aku pd ari ahad lepas..nk kene anta 3 keje ari isnin,so mlm tu mmg kene kuatkan smgat r nk stay up sb benyak keje..mcm x caya aku dapat buat perkara y aneh itu(bg aku x tdo tu perkara aneh,,sb aku ni mmg dikenali ramai dr famili hingga ke kwn2..dikenali sbg org y cukup senang tdo..letak kepala je tetibe hanyut entah kemana..haha)..mlm tu mmg ngantuk tp tahan je la...buat keje dr pg smpai mlm smpai pg lagi..sedar2 dah kol 6 lebih...benti smyang subuh jap..pastu smabung blaik..kol 11 g kelas Dato'..ms otw g kls aku benti seketika d 7e beli tongkat ali x nk bg ngantok dlm kelas..mmg betol la penangan tongkat ali tu..aku x ngantok lgsung cuma badan rs penat n lemah je..balik kls..sambung lg wat keje..smapi aku tertdo jap pd kol 5ptg..x sampai sejam aku bangun balik...pastu aku tdo balik kol 9.30 mlm sampai la subuh keesokkannye...

hari2 berlalu dgn penuh rasa sadis sb kepenatan..namun rs lega bile dapat selesaikannye...alhamdulillah arini jd titik akhir trauma asg n projek...pada hakikatnye..kepala aku sampai skng masih lagi sakit dan rs mcm something wrong somewhere..bilakah kepala aku akn kembali normal.....

p/s:kalo nk kn sesuatu..pasti mampu melakukannye wlpon ia agak mushkil...

1 comments:

hamba akhir zaman said...

effort yg terbaek la~~~ caya r beb...insyallah sume nye akn berbaloi baloi..