Thursday, October 29, 2009

budak nama ZULFABLI

ish3..pelik tol si budak bernama exotik..ZULFABLI ni...time x ada keje...skt kepla nk wat..tp time x da keje bosan nk mati la plak..huhuu...kalo la ada offer nk wat ape...kompem aku x akn lepaskan peluang..hhuuh..kalo balik kg pon best..tp malangnyer prob la nk book tiket..bongok tyol MAS ni...huh!!!!maka aku terpaksa la menghabiskan sisa idup kat bumi melaka ni dgn rakan2 y x balik...ada setengah y da balik mcm bes je..da senang lenang kat umah da..aku????kebosanan kat sini..nk stdy utk final??huh...sunguh mustahil tahap cipan..xda maknanye..hhuhuh

eh..eh..zaren ajak makn lak..mule2 nk mkn ayem penyet..tp katanye dek kerna da ptg..jam pon da mnjukkan kol 3.46pm maka die syorkan makn goreng pisang n air tebu kat bukit katil..maka tanpa fikir waras..aku ON je la..tunggu zaren n saha mandi jap...


p/s:klo da bosan..ape saje aku sggup lakukan..hohoho

0 comments: