Sunday, June 3, 2012

Musim kenduri

Bulan 5 & 6 ni sungguh banyak jemputan kenduri dan sudah tentu aku x mampu nk memenuhi semuanya...So, aku mintak maaflah pd kawan2 yg aku x sempat nk g...Yg pasti kenduri kawan2 kat Kelantan mmg x sempat aku nk g..Aku juz sempat g kenduri kat Pendang dan Sik je..

Pada awalnya plan g kenduri umah member kat Pendang je..Umah Lyn Ali..member aku yg Utem dulu..X sempat nk jumpa dgn kwn2 lain sbb kejar masa nk g kenduri kat Sik...ni gambar Lyn..Bak kata org die ni klon Fasha Sandha..ada sama x???heee~fikir2kan sendiri...

Pastu lepas g kenduri Pendang, aku terus ke Sik kenduri umah Iqbal..Sebenarnya Iqbal ni x da la rapat, kenal atas kawan je...kenal atas kwn master aku Taufif..Tapi iqbal ni amik master kat Kulim...tapi bila dah di jemput, aku ge jela alang2...ni plak gambar Iqbal..

Sepatutnya ada satu lg kenduri kat Sungai Petani umah ex-student aku...Student kawin dulu dr lecturer...hehhehe.... aku x leh g sb kad tertinggal kat opis...Pastu 1 lg kenduri kat Lumut, umh pejal..yg tu aku nk g tp x sempat...Sempat tgk gambar kat Fb je..ni gambar Pejal


Pastu satu lg jemputan yg x leh di penuhi adalah rumah Meg Sya di Ketereh, Kelantan..ini kawan aku masa sekolah teknik lg...pon sama..leh tgk gambar kat Fb je..hhehe


Anyway, apa2 pun, aku ucapkan selamat Pengantin Baru kepada semua kawan2..semoga berkekalan dan bahagia hingga ke akhir hayat...


0 comments: