Thursday, June 14, 2012

Lebih kurang sebulan lepas aku booked tiket utk ke Bandung pada 26-29 Jun 2012..Hati girang yg teramat walaupun pada bulan 7 pun akan ada satu trip ke Bandung jg bersama kwn2 seperjalanan (Zul K & Pali)..Tapi gigih jg setuju nak g dulu bln 6 dgn kwn yg lain...Tinggal lagi kurang lebih 10 hari utk kesana..Hotel pun dah tempah...Tiket pun dah tersedia mcm kat bwh ni---->
Namun....segalanya telah berubah apabila semalam (14/6/2012) tepat pukul 4.30 aku dpt surat untuk ke Induksi di KL pd 25/6-5.7.2012...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....mmg kursus induksi tu aku dah tunggu berkurun lamanya..Tapi aku x mengharapkan dia dtg masa ni..adehhh...sungguh emosi plak rasanya di kala nk pukul 5 (time waktu balik)..Pastu, cube tenangkan diri..Bila fikir2kan balik, ada bagus nya juga...xpa, Adalah hikmah dia tu...Nt 28 July 2012 ni pun mmg aku da booked tiket ke Bandung kot..Allah dah aturkan yg terbaik utk aku..So, sekarang excited nk g kursus kL plak..dah lama x g kL jumpa kwn2..heheh...Kat bawah ni surat induksi ----->

Maka, kesimpulannya x leh g Bandung tapi minum air bandung sajoo..hoooOOooooooooo...waaaaaaargggghHHHhhhhh

0 comments: