Sunday, June 3, 2012

Ladang anggur..

Akhirnya selepas 1 setengah tahun aku menetap di Perlis ni, berjaya jg aku menjejakan kaki ke Ladang anggur yg org perkatakan..Hakikatnya, mmg sebelum aku dtg sini lg aku nk sngt pegi tempat tu..biasalah aku ni mmg suka tempat2 yg agak sukar cari di tempat lain..So, pada 29 Mei 2012 aku  telah kesana dgn Seha yg dtg bercuti di Perlis..Kalu nk harapkan aku mmg x dtg la sorang2, sambil bw Seha jln2 pusing2 Perlis, boleh jg aku tumpang memusingkan diri di tempat yg x penah pegi...hehhe

Dan..seperti biasa, tempat yg kami paling gemar amik gambar adalah sawah padi..Kali ni sekali lg singgah kat sawah padi otw ke Kangar, snap gambar 2 3 keping dulu..mmg cantek pemandangan di waktu petang..Masa tu otw nk g cuci kete, tp sempat lg bergambar..hehhe..Nah tgk la sedikit gambar yg aku rajin upload ni..





2 comments:

Anonymous said...

SEHA?seha je?seha?seha?ok seha..ok ok..seha pun ok..seha seha seha...

Puteri Santubong said...

Haha..Seha dah marah..cepat g pujuk Seha mu..tulah..ikut sedap mulut mu jerk..