Thursday, July 1, 2010

Prom Nite BMFU


Alhamdulillah..selepas 3 bulan delay akhirnyer dapat dilaksanakan jg program kelas utk yg terakhir...PROM NITE DINNER BMFU 2010...Julung kalinyer buat dinner di Bay View Hotel bersama dak2 kls 4 BMFU sbgai kenangan terakhir sebelom abis...tinggal 2 hari je lagi nk bersama..pasni semua bw haluan masing2...pasti semua ada kerjaya sendiri dan mungkin ada segelintir yg sambung master..anyway Good Luck guys!

Dinner mlm tu best la walaupon x semua pegi..tp terkada rs kelakar pon ada gak..ye lah 35org je..3 meja.ahaha..naseb baik private room..x da la nmpak kosong malah rs mcm ala2 hevoc la sb tempat sempit pastu wat game lak..ehehhe..Kerjasama dak2 ni pon ok,,so far semua ok la sape yg terkene tu..ada yg menyanyi,ada yg berlakon,berebut kerusi,kotak beracun la...ape lagi..em....karoke dan lain2 la..

Kalau bab makanan lak,aku x risau la...for sure semua berpuas ati..malah bnyk giler x abis...cuma ape yg aku x puas ati pasal time mkn die tu singkat sgt..dlm ms sejam mcm mn nk abiskan..huhuuhu..tp x salahkan die gak sb da buka kol 7 lg..tp kitorg x tau lak yg kol 9.30 da kene stop..sewel tol...em..ape2 pon ok la semua berjalan lancar...

Pastu aktiviti wajib dak BMFU mcm biasalah..gambar...gambar..gambar...ehhehe..da puas bergambar kat dlm private hall tu,turun lak kat lobby bergambar dgn singa yg sebesar alam tu..tp aku rs kali ni gmbr x bnyak sgt la..ntah ket mana silapnyer..ahhahahah..mungkin seua da penat kot....maklumlah dr pg ada seminar lean 6 sigma smpai tgh ari..balik tu aku terus berkejar  cr brg n ke hotel siapkan private hall tu sampai kol 6...naseb baik la Koma, Bae n shaQ tlg..kalo x mati kau...anyway thnks alot kat dorng yg tlg aku ye =)...crdt to them!ehehhe=P

Pas kol 6 tu, aku g cr kek lak kat JJ baru...sambil tu utk kali terakhirnyer g cr baju dinner...sbnar2 nyer (senyap2) aku da g cr..tp x da yg berkenan..ahahha..sehari sebelu tu aku beli jaket je kat JJ...pastu masa beli kek tu...g la cr bj utk dipadankan dgn jaket..tp akummg bjet simple2 jek sb x da masa nk cr baju..bz sgt minggu tu seminggu seminar..Tp last2 kol 7.15 sempat la aku bli bj...akhirnyer blaik~siap~smyg mghrib~kuar balik....masa aku sampai hostel Zaren da gerak ke hotel da..maka..bergegas la aku siap2..ehehhe...aku ingat aku da lambat..ada lg dak yg lambat espcially geng2 Lyn Ali...dkt 9.30 br sampai..melaram punyer pasal...dah mcm mak datin da semua aku tgk..ehehe..tp tu la baru btl prom nite..seklai sekla je melaram..x pa.aku sokong korang!!!cayok3!!!..ehehehe..berbaloi la lyn melaram bagai nk rak sb dpt gelaran princess of d nite,,prince lak jatuh ke tgn Berg!!Tahniah kpd anda berdua..aku rs dorang deserve la sb org lain simple jek..ehheh..

By d way...aku ucapkan terima kaseh pada semua yg terlibat dan menyokong program ni walopon byr agak mhal..biasalh bukan hotel aku punyer..ehehhe..aku da cube yg terbaek utk kls kite,,kalo ada sape yg x puas ati, aku mintak maaf byk2 =)..anyway thanks alot gak kat Koma sb die sbg tulang belkang aku dlm utk menjayakan program ni .=P..

Sbgai kennagan..kat bwh ni ada sisipan gmbr msa dinner..=)

--->MC :Encik Zaren & Cik Nurul =)

Main game...


ni gambar2 masa mkn +++





MemotOng Kek BMFU =)


dan..inilah PRINCE & PRINCESS of d nite'

0 comments: