Saturday, July 31, 2010

1 Ogos 2010

"Bulan kemerdekaan !" itu sajalah ungkapan yg sinonim dgn bulan ogos yg sering kali di perkatakan oleh rakyat Malaysia apabila menjelang bulan 8..Namun bagi aku, dan aku percaya kwn2 ku jg, mmg menunggu bln 8, bukan utk sambut merdeka namun utk konvo..heheh..sudah pasti menjadi satu detik bersejarah yg di tunggu2...

Lambat betol 6hb8 ni...huhh...hari yg telah lama aku tunggu utk ke Melaka..7hb konvo...homestay pon aku da book utk family aku...Mak ayah aku sampai KL ari khamis..mungkin flight dorang mlm..so, aku x sempat nk jumpa sb lps blk keje aku terus blk mlka nk rehearsal keesokkn hari nyer..maka jumpa di Melaka je la yer..heheeh

Td p beli blazer...em..kemeje n kasut x beli lg..xda yg berkenan..seluar gn yg dah ada je la..jimat kos sikit =)..yg aku tensenyer skng, aktiviti shoping moping aku terbatas dek kerna gaji x masuk lg..bahLoL punyer kilang!!!!hhuh!(mode:sgt3 marah)...Aku harap sgt mgu depan dpt gaji sblm g konvo..bnyak tu nk guna..nk blnja,nk bg mak ayah..dah la gaji pertama, xkan x leh menyumbngkan sikit kot..hehhe..walopon sebenarnyer brp hingget jek dpat gaji bln ni..ye la masuk keje tgh bulan....ehehhe...

Anyway, hopefully semua berjalan lancar...kalo nk ikutkan aku nk cerita ttg keje aku, tp x pe la..da ngantok..ni pon sambil terlentang aku menulis ni..ehhehhe ...Nite...=)

p/s: x sabar nk jumpa kwn2 =)

0 comments: