Saturday, July 24, 2010

TAMAT belajar mungkin seronok..dan mungkin juga tidak...bg aku,mcm tidak..ahaha..nape?sb zaman belajr adalah plg best bersama kwn2...Keadaan sekarang berbeza sgt dgn keadaan belajar dulu...masa nk jumpa dgn kwn2 pon da kurang..masing2 ada komitmen masing2..Yg dekat pon susah nak jumpa, apatah lagi yg duk jauh2,lain2 negeri..satu kampung pon susah nak jumpa..ahahha...biasalah...masing2 bz dgn hal masing2..

Kadang2 bila pikirkan, mcm sedih la (kononnyer) sb jauh dimata...kadang2 jauh jg di hati sb bila nk kp ada je kekangan masing2..itu lah hakikatnyer kehidupan kan??Alangkah bestnyer kalo semua ada di sekeliling kita..tambah2 org yg rapat dgn kita..Tapi itu agak mustahil utk berlaku....

p/s: Merindui semua kawan2 ku =)

3 comments:

Lang Legar said...

dramatik sungguh anda bila berjauhan yer..xlame lagi tu zul, minggu depan jumpe kan hehe..

tapi aku tau ko tak excited jumpe kami semua, hanya insan istimewa je kan hehe..

singleguardian said...

iye2 je ko zol...mesti ko xingt aku lgsg kn..kn...knnn...
yela,org dh berkerjaya skg...

puterazul said...

ahahha...sudah pasti lah aku rindukan semua kawan2 termasuk ko wahai aina dan abg long..huhh.