Monday, June 6, 2011

Wedding~Pengacara TV3

Yg sebenarnyer, da tulis da entry ni td..tp tibe2 ada prob, smua hilang..penat dah nk tulis balik..so di ringkaskan citer,,sabtu mlm, 28hb5 2011 termeterainya ikatan perkahwinan AHMAD FETRI YAHYA &ANATI ...Majlis berlangsung di Masjid Tok Uban Pasir Mas, Kelantan..Aku dtg bersama Cipun, Firdarus dan Malek (pembaca berita tv3)..Kami semua dtg dr Perlis..Aku, Cipun, Malek gerak dr Perlis lepas Kursus Pengacaraan..So dtg terus ke Kelantan ari sabtu pagi bersama sorang lkg kwn cipun yg keje Kapal yg tengah cuti 3 bln, Firdarus..Maka kami ber-4 dtg dgn kete Cipun..

Pada asalnyer aku hanya tumpang Cipun balik Kelantan sb nk balik Kg..Last minit, sebelom akad nikah mlm tu, Cipun suh aku dtg gak mejlis tu..So dgn not well prepared aku dtg je la sb mmg otw nk balik Machang dr Kb..MMg x bw blik bj melayu pon, itu pon pinjam abg aku punyer =P..
Majlis tu selesai dlm kol 12mlm..Then aku sampai umh da kol 1pg..hehe...Esok tghari plak sekali lg pagi kenduri di umh belah perempuan di Tok Uban...

Kat Bawah ni ada gamabr Akad nikah & Kenduri..Dan tetibe aku tempias dgn dunia glamer ni..Gambarku masuk blog gossip artis..ahahha...boleh la tgk kat






0 comments: