Wednesday, October 27, 2010

Huhhhh....(menghela nafas pjg...)ini adalah kali pertama aku menulis di blog ku ini, dan kali kedua mencuba utk menulis...skelmarin aku da mengarang pjg lebar,baek punyer ayat,sekali laptop hang dan dgn tensenyer aku off laptop dan terus menerjah ke alam mimpi indah..hohOooooo..

Siapakah Puteri Santubong????...itu lah tajuk perbincangan hari ini...Puteri Santubong yg aku maksudkan ini bukanlah seorang Puteri yg menjadi bahan sejarah turun temurun masyarakat melayu ini..tp Puteri santubong yg aku maksudkan adalah org yg chat di laman chatting blog aku ini dan menurut kata beliau,beliau selalu mengikuti perkembangan semasa di laman blog ini...sungguh terharu aku...huhuhuu..

Wahai Puteri Santubong..silalah anda perkenalkan diri anda....

Sekian...=P

2 comments:

Puteri Santubong said...

Haha..tak ku sngka akn adernye entry yg bksr tentang diriku di ruang maya ini..
Actually miggu ni agak busy sikit, aku tak de masa lah nak buka blog ko hari2..kalo tak, tiap2 hari aku bkk blog ko..
Tetibe hari ni free sikit, aku pon tgrk hati nak buka..igt ade post+pic raye ko, aleh2 kuar post tentang aku pulak..hempeh betol ko ni kan..
Ape2 pon, aku masih tak berminat nak dedahkan identiti aku lagi..so aku ucapkan slmt berusaha pada ko..kalau curious sgt nk tau sape aku ni, carilah smpai ke lobang cacing..kalo tak..tinggalkanlah dlm kenangan je..hahahahaha..
By d wy, thanks for dis entry..really appreciate that..last but not least,
------>Happy belated birthday,
------>Happy anniversary,and
------>Tahniah dpt keje baru!

MZH said...

hehehe...anyway thanks alot for the wishes =)