Wednesday, October 27, 2010

Bulan Oktober...

Oktober adalah bulan yang paling bermakna buatku...Lagi 4 hari Oktober akan meninggalkan kita semua...Tapi bila time nak menulis ni..bnyak pulak benda yg lupa...Benda yg agak bagus untuk pembukaan bulan oktober adalah dapat keje baru..yipppiiiiii!!!!...hehheheh...Awal bln oktober gak menjadi hari yg paling sibuk sb masa tu rumah terbuka mmg rancank sb kemuncak Aidilfitri...Termasuklah umh ank buahku,Angah pon buat open house kat Shah Alam..So, agak bz la sikit pegi menolong,hehhehe..Bnayak tgk la dr menolong nyer...kah3..tp yg penting meriah la tmbah2 K.Zan n family dtg..Maka, chef di import khas dr Kelantan..ahahhaha,mcm biasalah masakan marvelles!!!ehehhe =)

Lepas tu..bulan oktober gak Birthday aku yg ke-24..Tiada apa yg menarik sb tiada sebarang smbutan pon..malah ramai je yg x ingat..huhhuhu...dpt wish sms ramai la..thnx pd siapa yg ingat ye =).ehhehe
Hadiah besday utk aku adalah hanya g menonton wayang dgn kwn aku...bsday dia 7hb..bsday aku 8hb..maka utk meraikan diri sendiri,maka g la tgk wayang,kua mkn..hehhe..x da org nk celebrate,bia diri sendiri saja yg celebrate...pas tu, masa hari jd aku tu,aku g celebrate gak kat KFC..mkn KFC sorang2..mcm klakar je..tp bia la..asal aku bahgia..ahhaah..

Lastly,aku dapat gak mkn kek besday masa open house umh angah tu,angah n Kepi beli kek suprise utk along,a.dan dan aku...wow!my fvrte cake!!!Cheese,coklat,oreo kek..nyum3..dr secrte rcpi lak tu..sampai ke arini aku masih mengidmkannyer lagi..x da sape ke nk bg aku lagi????hohoHOHOoo...anywy thx to angah n kepi ye..taun dpn beli lg =)lalallal~

Pastu ape lagi ek tragedi oktober??em....rasanyer x da yg menarik dah kot bln ni....hari2 lain aku bekerja mcm biasa...pegi kol 7pg balik pon 7mlm..ari2 mcm tu..balik je tdo awal..huhu..kdg2 ada weekwnd,selalu x da weeknd..tp x kesah pon,standard la keje kan..kalo asik cuti je bkn keje lak namanyer..ahahh..Sejak keje baru ni,aku rindu lak keje lama..rindu kat bilik LPS,rindu kat aci yg selalu tdo kat lobby,rindu kat semua org..ehhehe..tp itu biasalah,bila benda dah berjauhan br rindu samala seperti aku rindukan si DIA..ehehhe...ha!bln oktober jg anvrsry aku dan DIA..ahahaha...30hbOktober..tp x sambut pon dek kerna jauh nun di sana dan disini..so sms sbgai penganti diri...

Rasanyer,,cukup lah takat ni dulu utk kali ni.Kang tulis pjg,laptop hang lagi..mmg aku tensen kuasa 14...huhu..Semoga bln oktober ini mnjadi kenangan..Kalo pembukaan oktober dgn sinar,biarkah penutupnyer dgn satu kebahagian =)

0 comments: