Wednesday, October 27, 2010

Berharap

Dua minggu lepas aku anta resume Amin kat SOny dan area Bangi. Minggu lps aku anta resume kwn2 kat Sony..Ari ni pon aku anta resume kwn2 kat SOny..Arini jg aku anta resume aku sendiri kat Sony..ahahha..Semua itu dgn 1 harapan..semoga dpt kerja kat SOEM...Semoga dapatlah semua kerja kat sony..kalo x smua pon,biarlah ada yg sangkut..x kan anta lebih 10 org,sorang pon x dapat..kejam btl...huhuhhu

Bila dikira.dihitung....agak lumayan gak kalo dpt keje kat SOEM..ada alaun itu,alaun ini,duit itu,duit ini...wahhhh..tambah dgn OT lagi...setakat nk dt 4k x da mslah la...waaahhh sedapnyer kire duit org..huuh..aku???gaji bln ni pon ciput..aduh...Td g cucuk duit tetibe gaji da masuk...sepetutyer gumbire la,tp merana ari ni tgk gaji tu...x sampai 2 pon...huhh...nk balk kg.raya,servis kete lg,byr loan lagi.byr itu,byr ini...arghhhhhhhhhhhhhhh...apa ug tinggal nt..Ya Allah murahkan la rezeki ku dan jd kan lah aku hambu mu yg pemurah...amin....=)

Walau apa pon berlaku,hidup ini perlu di teruskan..walau berapa pon gaji, hidup ini pon perlu di teruskan mcm biasa,cuma kene berjimat cermat..kalo nk kire,aku x boros pon vume bnyak abis duit kat minyak kete n tOl..tu la aku ingat nk sewe bilik bln dpn..tp pakai duit lagi..aduhhhh..pening kpla aku ni pkpasal duit...alih2 redha je la...follow je..huhhuhuhuu

0 comments: