Saturday, October 30, 2010

Pre-Reunion

Tanggal 30 Oktober tercatat sejarah Pre-reunion buat kali pertama selepas bekerja bersama rakan kls BMFU Utem..walaupon x ramai tp syok la dpt kumpul sembang hampir kol 1pg..ehehehe
Pre-reunion ni utk dak2 yg tgl kat kwsn selangor dan berdekatan..Semalam majli *perkumpulan tersebut di sertai oleh:

Aku (Encik Zul Zulfabli)
Encik Amin
Encik Azfar
Encik Lon
Encik Zare
Cik Koma
Cik Izni

Maka,kami pon berkumpul la ditempat yg seperti di rancang yakni di Abu Cafe,Syeksen 7 Shah Alam...Lepak2 dr 8.30mlm sampai la kol 12.30mlm sambil lepak tgk bola Kelantan vs N9..memmang hangat la,,dgn penyokong bola yg memenuhi cafe tersebut..aku yg x minat bola pon join sekaki..ahaha..best gak nonton ramai2 ni...

Yang nk di *highlight disini ialah pre-reunion yer,bkn pasal bola..ahahha...semlam 7 org je...Encik Saha x dpt join sb katanyer nk blk melaka member die kawin..mcm biaslah YB Saha mmg wajib attend majlis kain,,kalo x dtg x sah org kawin tu..ahaah..Kelakar lak rs,suka nau dia g mjlis kawin,nak amik berkat kot..ahahahah....kalo aku kawin nt x dtg,siapla..ahah..Tapi sebelom dia blk melaka,sempat la *ber-reunion dulu dgn dia n amin kat JJ Bukit Tinggi..lama x jumpa dia,dah nampak kurus,,,upernyer mmg x mkn nasi da 3 ari..nak diet la tu..tgk je la sampai bile leh diet..ahahhaha....So duk lepak JJ lbih kurang 2 jam,pastu die pegi Damansara sb member die tunggu kat sana..ok la dapt lepak kejap pon.

Pastu,aku n amin stil x balik lg...jalan2 kat JJ seperti yg dirancang nk beli sliper tatakala mahu guna kupon jj yg aku ada rm30..tp last2 x terguna gak sb x da sliper yg menarik perhatian dan menyentuh perasaan..ahahha..sekali...pusing punyer pusing JJ,g tgk wayang je sb masa lambat lg nk g pre-reunion kat shah ALam..maka g la tgk wayang dulu citer komedi baru,tajuk ape eh...em....LIFE AS WE KNOW IT..die punyer sinopsis mcm ni ..." follows two unattached adults (Katherine Heigl and Josh Duhamel) whose worlds are turned upside down when their mutual best friends die in an accident and appoints them as caregivers of their orphaned daughter."
Genre citer ni..(Comedy, Romance, Drama) ehehhehe..Rasa mcm pengulas muvi kat paper lak..kah3..arini aku tgk iklan citer best gak..tahuk hishhhhh....tP mcm x da member n kureng duit je nk g tgk..huhu tp nak..mcm mn ni..hohoho~biarkan dulu..zassssssssssssss......


Berbalik pada cerita Pre-Reunion semlam,gembira aku tgk smua kawan2 da keje..da berjaya smua..ada stengah yg belum keje pon insyaallah akan dapat la dlm masa terdekat ni..jgn risau ye kawan2!!!=)Doaku sentiasa mengiringin kalian =P

WeLL...reunion seterusnyer adalah di  Melaka on 21st November 2010 sempena Anum Kawin..arap2 semuanyer berjalan lancar seperti yg di rancang....Jumpa nanti! =)

p/s:kat bwh ni ada gambar smlm..x banyak pon sb gune henset je =P

 aku,amin,saha di JJ bukit Tinggi

Abu Cafe,Shah Alam

2 comments:

Lang Legar said...

mane gambo aku?

puterazul said...

hohho..gambar kegelapan la..ahahaha