Friday, May 14, 2010

hari yg buhsan..

Hari ini,Jumaat 14 May 2010..Tika aku menulis ni,jam lappy aku menunjukkan pukul 3.26 pm..Sungguh bosan hari ni.tiada aktiviti yg menyerokkan dpt aku buat..Smlm 1st day tdo kat Emerald Park..mcm best la gak..da lama x tdo ats katil...duk umh sewe pon tdo x da katil..cume toto...sesekali simen je menjadi pengalas..huhuh..bile tdo atas katil ni,rs nk melekat je 24 jam dek kerna best bertilam,berbantalkan bantal2 aku yg ada 3 4 biji ni..ahahah..empuk belaka...


Mmh bosan la bila x da aktiviti ni,desas desus dr pali kata nyer zaren n d geng ajak tgk wayang citer RObin HoOd mlm ni..mcm best jek...tP tiket nyer x beli lg..hampeh..ahahah...em...apela aku nk buat ni....si saha tgh tdo mcm kene sampuk je x bgn2...huhu Pajli pon agaknyer tdO,senyap jek..amin pon mungkin tdo..td nampak mcm tgk tv,tp da senyap..tinggal aku terkebil2 sambil ligat memikirkan aktiviti yg bole wat..huhuh..em,mcm x da je aktiviti..Ye la,sepatutnyer bole je wat aktiviti ape2,tP ada kekangan yg besar yakni DUIT a.k.a MONEY..huhuhhu..duit nyer da x da..da negatif da pon..nk kata aku joli x da pon..kasut?aku x beli pn sem ni...mmg guna utk idup,mkn,myk kete jek...em...cepat tol duit ni pergi..(sambil menyanyi lagu pergi sikit,dr Aizad)ahhahahah...



kwn2 ramai yg balik kg..ye la..mana x nyer cuti 4 5 ari..balikla kan bg sape y mampu..aku ni mmg sangat2 nak blk..tP x mampu la plak sb tiket p~balik pon da rm100++...kalo dgn kete,lg la ongkos nyer..maka,aku hanya mampu anta kwn yg nk balik kt MC dan aku hanyer terkebil2 kat melaka ni...rindu sgt2 nak balik..aku teringin nk sambut hari ibu dgn mak aku...em..x pe la..ujung bulan ni aku balik kg...maka bole la kau sambut hari ibu pluss ari bapa sekali...ok kot..hahahha(ayat hanya mahu sedapkan hati sendiri)

..em...nak tgk muvi la jap..ape yg ada..ok..zassssss