Monday, August 31, 2009

hari ini..

em..sepanjang hari ini agak bermakna la aktiviti aku..bgn je td wat PSM..taip punyer taip...tp x siap lg...aku g print jurnal td..mak aii..tebal gile la plk jurnal aku..banyangkan..semua sekali rm40 hengget..padahal sekeping juz rm 0.08 sen sahaja..huhuhu..ntah ke sempat ntah ke tidak aku nk review..ya ampun..

arini aku cube mereviuw kerja2 yang ada..ya Allah..subahanallah..banyak tahap gaban..ni bkn tahap gaban da...tahap ala2 H1N1 y semakin menular..huuhu..semua subjek ada keje msg2..nsb bek pojek mngmnt x da lg..itu pon x lm ada test lak..waduh2...gimana si...

esok ni test jerman..td baru stdy sikit..esok nk kene stdy lagi ni..sb esok kls full 12-7mlm...test kol 8..kalo x bagun pagi esok..masak aku nk menjawab jermna..dah la bahasa org lain..dah tentula terkial2 mau mnjwbnye..huuhuuh..xpe..esok stdy dgn saha la..mesti ketika aku tulis blog ni, dia ngah tekun stdy jerman sn aku tgk YM dia masih ON je lagi..huhuhuh..td stdy kejap dgn berg n saha..tp main je banyak..biasalaa...em...Good luck la utk diri aku sendiri esok!!!hahahhah...guten natch...

0 comments: