Saturday, August 29, 2009

hampir tertekan...

Arini da ari ahad...sepatutnye da separuh literature review aku da wat..tp jurnal pon x prit lg..sah2 print nt berpuluh2 hingget abis sb banyak la plak jurnal aku..huhh..aduyai...banyak nye keje..bertimbun2 nk kene buat ni...setiap subjek ada case stdy la..pojek la..smuanye mkn masa nk wat..gimana si...aku hampir tertekan...tertekan dgn test lagi..tertekan dgn case stdy lagi..tertekan dgn pojek lagi..tertekan dgn asg lagi..yang paling tertekan dgn PSM ni...walawei...buntu!!!dah la duit aku pon berkurangan..

PSM oo PSM nape la ko menyusahkan idup aku ni??ada less than 6 weeks lagi nk siapkan PSM ni...skang ni x npk rupe pon lagi..mcm mn la last result nt.aku tgk dak2 lain mcm cemerlang je smua..aku je y terkontang kanting ala2 kelemasan dilautan pacific..hhuh..parah ni.mcm mn aku nk wat ni..aku tgh berusaha nk wat ni..sure x sempat siap arini sb banyak gile ni..mau gile nk review jurnal..huh...YA ALLAH tlg la hambamu ini..kuatkan la semangat hambamu ini..amin..

0 comments: