Tuesday, August 25, 2009

da berlalu...

5 Ramadan've still upenyer .. x still da da nk in fasting .. sminggu Alhamdullilah x da y pon dtg obstacle for continued pure intentions for the holy fasting again ... hahha ... je smlm cume x dpt g sb terawih there kls german .. em .. y la smlm not stultify I nk sb original plan behind the pounds Saturday, a freelance business test ni .. but there german test on Tuesday ni ... pulak nk mn pounds could nk behind the other .. huh .. la kalo aku ni "a Monica" (y org dlm meant this story was not born in Germany 3 ank) andainye I ni Monica, yes stdy german x Ib x pa, mcm nk nuts to charge me .. ni ni maslhnye ZUL ... puterazul .. huhuhu .. it is no longer jdnye .. nuts instead of rice porridge da jd kalo x read .. oh ... huh! X well ish mengeloh .. .. xpe, nt you try! cayok! . (SEDAPKAN UTK ATI AYAT2 OWN)

arini anywei da ari ... Wednesday, as usual today for a bit boring PSM sb yg x tau ape2 me again and x wat pounds 2.aku chap lg nk x RĂ©ti da nx start again .. edict enough rs mcm je nk amuck 1 Universiti ni.sb nye: tensen x tau nk wat hhahahh chap 2 .. gimana sih ni ip pack .. .. I .. I bantuin ngak kulakuin tau gimana must tulun ...... .. huhh ... xpe ( very lg seasoning cube ati megeluarkan own paragraph) nt cabbage 12 now I nk g oak ketemuin same ip .. .. I want bincang2 hahahah.

em .. bile nak dreamy fantasy rs rs mcm je dek kerana trauma .. hope tu nak dreamy fantasy x da maknenye sb test many sgt mgu ni ni ..... Saturday entrepreneurship test pastu Germany .. .. .. pastu CNC Saturday ni dah He was Kuiz speech '.. 2 .. Kuiz lak tu ... dizzy Bangat aduyai ... dah He's perfect I rs mcm ni je blur blja,,, CNC nak2 again .. oh dear .. I seriously ngak apa2 tau test again .. nt .. maunye Dr. Bagas enemy side .. 4 wat I generate code transformers jd .. hahha ... he was impressed ..... nt

p / s:
~ walaupon I npk relex .. tp dlm byk ni kpala brain thing in mind .. org x tau ..
~ arini nk buka poser with tett .. .....

0 comments: