Monday, November 8, 2010

ur Luck...

Alhamdulillah....hari ni aku da hampir setelakan masalah PTPTN aku yg kene saman tu..tP x setel sepenuhnya lagi...hanya hantar surat rayuan dan bertikam lidah kecil-kecilan dgn pompuan x guna kat kaunter tu..Tak da ati perut lgsung blacklist kan nama org,pastu arahkan lawyer kuar surat saman..mmg dajal betul hidup die...Cuba kalo kene diri sendiri atau keluarga sendiri,ape perasaan??Ini lah manusie,suka buat sesuatu tanpa pikir perasaan dan kesusahan org lain...Mcm mn aku x marah,its not fair.!why me??nape aku sorang yg kene?sedangkan kwn2 lain relex saja..inikah dinamakan dugaan??aku bukan nk suruh kwn2 lain kene seklai,tp ini hanya menunjukkan ketidak adilan!menunjukkan bahawa kalau tak kenekan saman pon x pa!bengong!hhuhh..mmg sakit ati gile la...

Lantak ko la Hani!(nama pompuan yg berhak utk blcklistkan nama org)kalo ko marah aku ckp td,go to hell la...MMg bukan salah aku...x kan nk byr ms blja kot,mn ada duit,bodoH!nama pon blja,bkn cari duit..apehalla korang orng PTPTN ni x reti bahasa dan bengong sangat!ada ke patut,mcm x puas ati bile org x guna duit die..bkn nyer murah ati nk suh org guna tp sb nk makan unga yg banyak2 pow org kaw2..sengal!Subahanallah...mmg marah btl aku i...x pasal2 menyusahkan aku kua kol 11 sampai kol 4 ptg td..semata nk setelkan hal ni..tp ape pon aku harap dlm tempoh 7 ari ni,semua akn setel dan di batalkan saman n clearkan nama aku....Lagi pon sekarang aku mmg tgh byr pon..so,ape masalh ko!??bengong!!!huh....Lupakan la sejenak pasal PTPTN bengong tu..

Kalo pg td hingga ptg td episod marah bg aku, mlm ni episod bahagia plak....Mlm ni aku gumbira bangat bila smua org yg aku syg dapt MTest KPLI..sorang kat Kelantan,sorang kat Shah Alam,dan sorang kat Peneng..harap smua berjaya melepasi hingga ke peringkat menjadi guru..insyaallah~Luv u guys =)

2 comments:

Puteri Santubong said...

haha..aku satu sen tak byr lagi...mcm2 gk srt yg dia hntar kat rmh aku..tapi aku wt bodoh je..haha.jgn2 trs msk jel t sudah lah..

MZH said...

baek si putri belek2 surat2 chenta tersebut...kang kua waran tgkap kan susah lak..ahahahh