Thursday, November 4, 2010

Bengang..

Aduyai...seharian,12jam aku berada dlm keadaan bengang...Smlm masa on d wei g keje,aku kol kg nk tyekan pasal surat PTPTN y sampai kat umah...Sekali tibe2 rase bengang dan tensen bila kakak aku ckp surat saman dr mahakamah dan kene naik court 13 Disember 2o1o..so nonsen la..bengong..gila!padahal aku da stat byr dr bln 9..wat d hell nk saman menyaman org ni..da x da duit sgt ke smpai nk saman org..pehal lak aku je yg kene sedangkan org lain berlambak x byr lagsung,bole senyap je..aku yg da stat byr ni pon nk saman2 lg...
MMg la aku x byr seribu  dua ribu sebulan,tp atleast aku byr apa yg mampu..Bodoh tol la..sakitnyer ati ni...seharian duk pk benda tu je..sampai kan nk g keje smlm hambir tersilap jalan...Ya Allah,semoga engaku tabah kan hatiku utk menempuhi ujian ni..dan semoga DIA mempermudahkan segalanyer...

aku kene tdo dulu..ptg kang nk keje lg..walopon deepavali,harus keje,,,nk cr duit lebih sikit..bln ni stat byr kete..=P

p/s:Mode:bengang giler...nk kol PTPTN pon tgh cuti skng..

0 comments: