Monday, May 27, 2013

May 2013

Assalamualaikum....

Hari ini sudah menghampiri penghujung Mei 2013..Sungguh cepat masa berlalu..Begitu jugalah kidup kita, sudah makin bertambah usia kita..Namun adakah amal kita bertambah?? Tepuk dada, tanya iman..Hanya diri sendiri yg mengetahuinya..

Bulan ni banyak benda yg perlu saya uruskan terutama berkenaan projek Master sy yg hampir ke penghujung..Alhamdulillah sy sudah hantar ke supervisor untuk diperiksa, dan esok appointment sy dgn Dr. Tareq berkenaan thesis sy itu.. Harap2 tak banyak nk kene perbetulkan..Dah bosan dah mengadap thesis hampir 5bulan tu...Anyway, viva akan berlangsung pada 22hb Jun sempena MQA dtg ke Unimap..Bagi saya sekrang cuma pikir nak abis je..Dah x larat nk pikir benda tu>>Banyak lagi nk pikir benda lain..

Pada 16Mei lepas kita menyambut hari guru..namun, bagi saya sekeluarga, itu adalah tarikh yg paling menyedihkan iaitu pemergian ibu tercinta...Maka genaplah setahun pemergian bonda tercinta..Semoga beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan syuhadah dan ambi'a...Amin...

Sekarang ni, students poli tengah cuti...20hb Jun nt dorang akan masuk...So, sekarang warga pensyarah Poli relax sket la...Cuma myb ada setengah2 lec tu siapkan nota utk ngaja sem dpn, ada y amik peluang utk bercuti dan ada yg uruskan hal masing2 sempena x da kls ni...Bagi sy pulak sepatutnya 1Jun ni saya ke Medan, namin terpaksa batalkan sbb 3-5jun cuti beku ada audit..X pa lah x terkilan sgt pon tambah2 bln Jun i pakai duit lebih sket< maka kalo berjkalan pon x best x leh nk shopping sgt..heee..ada hikmah la tu..

Anyway, sejak dua menjak ni, saya dah mula utk fikir pasal kehidupan saya masa hadapan...Semoga Allah permudahkan jln kehidupan saya...Amin.... ;)

0 comments: