Thursday, April 26, 2012

Saya kembali!

huhhhh...lama gila aku x menjenguk di blog ni...da 2 3 bulan kot..sejak2 belajar dan mengajar ni bz gile rasenyer..mmg terlintas di benak pikiran ni nk menulis kat sini sb banyak sgt benda yg berlaku..em..tapi itu la..time contraints...anyway, mlm ni berjaya gak aku jengah sekejap di blog ni..dengan harapan nk meluahkan rasa sedih+kecewa mlm ni..em..sebenarnyer, perasaan ni normal la bila seseorng dah berusaha tapi x leh jwp exm.hahahha..sbnrnya aku br jek balik exam..3 jam..jwb 5 soalan yg rasa mcm nk gigit je kertas tu..adoiiii...rs dah stdy tp jwpn was2 gak..ni la aku paling x suka sekali...tp nk x nk aku kene terima hakikat yg aku mmg x akan dpt 100% da sebarang kemungkinan leh terjadi...

Dah 2 tahun tinggalkan Utem..dan inilah kesekian kalinye aku amik exam masterku ini...Sem ni aku amik 4 paper..termasuk paper td dah 2 paper aku dah lepas..tgl lagi 2 paper..paper 1st aritu alhamdulillah jwb dgn yakin..paper hari ni mmg sgt x yakin jwb.tp aku harap lulus la smua..mls nk repeat merepeat ni..Semoga Allah permudahkan segalanya...nite...zzzzZZZZzzzzz...


0 comments: