Wednesday, February 10, 2010

~serabut~

Hidup aku x setenang air dikali sejak 2 menjak ni..bnyak perkara aku pikir...starting ceritanye dgn x da kereta nk g kls bln januari aritu sampai skg..pastu mak aku sakit..tenang seketika..mak aku sakit lg...x sampai ati aku nk tinggalkan mak aku dlm keadaan mcm tu..tP nk wat cm ne..aku serba salah..da bnyak kelas aku ponteng..kwn2 pon da bnyak cover aku...aku jd x keruan je kebelakangan ni..nk cerita kat kwn2 pon rsnye x da sape yg paham..aku terpksala pendam sorang2...nk citer sikit2 tu bole la tp adil ke aku nk bebankan kwn2 dgn kisah idup aku..jadi..y terbaik biarla aku pikul sorang je beban ni..

kalo nk ikutkan ati aku..aku nk terus je stay kat umh..jg je mak aku...tp keje melambak..serabut dgn PSM ni lg yg x nmpk hala tuju lg..3 4 minggu lg da nk present..wah...pressure btl rasa..aku tau semua ini ujin Allah swt pd aku dan keluarga..sesekali agak rapuh ati aku nk terima semua ni..namun sbg hamba-NYA aku patut terima segalanye...kadang2 aku pikir Allah takdirkan semua ini mungin utk aku lebih rapat pada-NYA..

Sekarang ini..aku hanya mampu berdoa,solat hajat agar ditenangkan dan mak aku sembuh seperti sedia kala...amin..

0 comments: