Friday, February 5, 2010

im back 4 writing...

em..rasa lama gile aku sisihkan blog ni..bkn ape..tp x da masa lgsung nk luang masa nk melulis blog ni..ni pon aklu br je setel wat asg CAD CAM..ada sedikit ruang sebelom aku tdo,maka aku jengah blog aku sebentar..em..risau gak esok x terbangun sb pln nk g picnic PD..3biji kete..asalnye 5 biji..pas di tolak bahagi darap..tinggal 3 biji je y kompem..hehhe..neway ok la kot..juz nk hangging out n release tensen..walopon keje melambak tp chill out seketika...hohoho...esok yg akn g..

Lon (pengurusi)
Izni (timbalan)
Koma(setiusaha merangkap bendahari)
sasa
amin
pip
pali
zaren
mat
wankur
berg maybe....

esok yg pasti acara yg paling menarik adalah bergambar sampai lebam..bole la aku belagak mcm model sb x ramai org..hahahha...ok...chills....~

0 comments: