Tuesday, August 28, 2012

Aidilfitri 2012

Sudah seminggu  kita dalam bulan syawal 1433H...Setelah seminggu beraya di kampung, akhirnya saya kembali ke sini untuk meneruskan kerja..Walaupun telah seminggu menghabiskan masa di kampung, namun terasa bagaikan sehari..oooHhhhhh..saya telah mula merindui kampung kembali...

Aidilfitri tahun ini tidak seperti kebiasaan dek kerana org tersayang tiada di sisi..Buat pertama kalinya kami beraya tanpa bonda tercinta..Namun, itu telah menjadi suratan dlm kehidupan,yang hidup pasti akan kembali kepada penciptanya..Saya telah pasrah dan redha dgn segala ketentuan..Dalam kegembiraan meniti syawal yg mulia, sebak di dada tidak dpt dihilangkan..Sudah tentu lah hiba rasanya tiada Bonda tersayang. Tapi, alhamdulillah keadaan masih terkawal..Doaku semoga arwah berbahagia di syurga firdausi di sana..insyaallah...


Selesai saja solat sunat hari raya dan menziarahi pusara bonda, kami sekeluarga bergambar di sekitar rumah...x pernah pulak berposing maut di kawasan kampung halaman sendiri..Sesekali tgk, cantek juga rupernya..heeee
Em...btl...saya suka gambar dlm pokok2 geah jirang tetangga tu...nampak hijau..aman dan damai..heeee..x pasah nk outdoor kat tempat jauh2...siap member saya dah menempah kawasan rumah sy tu untuk outdoor shooting utk wedding dia nt...dialu2kan ;)

 

















0 comments: