Tuesday, July 3, 2012

Setelah setahun 7 bulan aku berkhidmat sebagai penjawat awam, akhirnya jemputan ke kursus induksi telah tiba selama 2 minggu di Olympic Sports Hotel, KL...Ku sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari..ehehhe..itulah ungkapan yg paling sesuai utk aku ungkapkan dek kerana bosan duk terperap di Hotel ni..Sesekali keluar ke bandaraya Kuala Lumpur, lagi menyesakkan kepala otak dengan jalan jem bagai..baik duk di Hotel je..


Kalau ikutkan jadual, agak padat, tetapi sesekali ada jg peluang free di mlm hari...Assignment perlu di siapkan tapi perasaan mls tu lagi menebal drp perasaan rajin, lantas esok kene anta asg, hari ni baru pulun nak buat..hehhehe..itulah asam garam manusia dan assignment ;)

Pada mulanya agak keberatan nak menghadapi hari2 kursus selama 2 minggu..Tapi syukur alhamdulillah, kwn2 semua ok dan setelah seminggu lebih, ukhwah antara kami semua sudah terjalin. Walau pun baru kenal tapi rasa mcm dah lama kenal. Namun tidak disangkal kewujudan makhluk2 yg agak "pelik"..Bukan pelik yg luar biasa tapi pelik kenapa perlu bersikap sinis, belagak dan sombong..Apa pun mereka tidak penting dlm hidup aku..abaikan saje spesis sedemikian ;)


Apa pun, esok kene anta assignment dan tinggal 2 hari je lagi utk menamatkan kursus ini...Aku harap, segalanya akan berakhir dgn baik... Insyaalah ;)

0 comments: