Tuesday, November 29, 2011

Kellie Castle+Peneng

Sekali lagi perjalan yg x memerlukan plan yg panjang..but actually this is unplanned pon...Topik utamanya adalah KENDURI SYAH (housemateku) kat umh perempuan di Slim River..Asalnyer, ikut perancangan lama, mmg nk g dgn Cipun dan Nissa..Kenduri ari Ahad, So, Cipun bercadang nk g ari jumaat umh malik kat KL then, tahad baru g kenduri..Tapi..malang tidak berbau...a week before, kereta cipun kene libas dek ekor trailer..maka, remuk berkecaila bahagian depan kereta seperti mana berkecai nyer ati Cipun..hohoho~ Maka, kereta masuk workshop x kua2..Automatically plan had been cancelled!!!

Then, ari jumaat tu aku rs mcm boring jek..Last minute aku wat keputusan nk g kenduri Syah kat Slim river by my own car with my friend..nad..at d same time going to meet someone *sigh*~ =)

Di pendekkan cerita, dgn izin Allah, maka sampai lah aku di Tanjung Malim pada Sabtu tu..di sebabkan jem dan segala bagai, maka mlm la baru sampai...Sebelum smmapi sana aku amik Zul K dulu kat Medan Gopeng, dia dtg dgn bas dr KL..So lepas amik die baru ke Tanjung Malim utk bermalam di sana..kat Sana member aku Ruby dah checkin hotel..

Maka, sesampai d sana kami kua makan berempat..aku-zul k- ruby- dan Sehah...dan Sehah ini la yg aku nk jumpa =)

Esok (Ahad) kami berempat bertolak dr hotel pukul 7.30 menuju ke Kellie Castle..Aku penah dgr tempat ni..teringin sangat nk g.So, alang2 da ada kenduri kat situ maka aku panjangkan sikit kaki ke Sana..Mmg best =)..Saksikan lah gambar kat bawah ni...Dan secara x langsung jd tempat dating aku utk 1st time =)..lalalalalal~

















Begitu lah cerita nyer kat Kellie Castle...Bergambar bagai nak rakk..ehehe
Pastu balik g kenduri housemate aku Syah, kat Slim river...Then, g Peneng..esok baru balik Perlis..
Itu lah perjalanan+percutianku mggu ini..
Kat bawah ni gambar masa g Peneng kat Batu feringi + naik ferry...






1 comments:

precious_by_me said...

pewit!!!!!!!!!!!dlm hati ada tman~ hehe