Tuesday, August 2, 2011

Langkawi 2011

Langkawi i'm coming again!!!!hohohh~dah lama p langkawi tp baru nk update..al maklumlah agak bz sejak 2 menjak ni....dgn budak baru, audit,kusus..mcm2 la...tp bejalan tetap bejalan...hehehe..meh nk citer seket pasal p langkawi...

Sebenarnyer rancangan nk g langkawi ni xda la lama sgt plan..dlm sebulan sebelom la..itu pon plan si cipun n d geng..tp last skali aku plak yg terjebak..biasalah mcm x knl aku lg kan, pantang org ajak bjalan..zasssss..terus hilang..hehehhe...

Citernyer aku g langkawi pada 15, 16 dan 17 July 2011...Start hari khamis sampai la ari ahad..juz g weekend jek..pas balik keje jumaat tu kol 5 terus naik feri pukul 6ptg..tercunggap2 gak la nk kejar masa..ye la,balik keje,mandi,kemas dan terus g Jeti Kuala Perlis..Syah tlg hantar dan terus balik Peneng...Em..kami sampai Langkawi dlm pukul 7++ mlm dan kawan Cipun yg namanyer Ijan amik dan check in hotel...

Mlm tu bermulanyer aktiviti kami...jln2 sekitar Pantai Chenang dan balik rehat..
Kemudian, esokkan hari nyer pegi island hoping..x berapa excited sgt la sb dah penah pegi..tp ok la juz enjoy n hanging out dgn kwan2..EH...lupa lak nk mention kau g dengan sape..sebenarnyer pada mulanya trip ni dln 7-8 org nak join..tp atlast ber-4 jek pegi..aku, cipun, darus n nisa...Yg lain ada keje masing2...BTW best gak la..ehehe

Pastu esokkan hari nyer, last day, kitaorg naik cable car..mak aii mahal tol..dulu aku g rm 15 skng ni da rm30..hohoho....bejalan punyer pasal tutup mata sebelah je la.. Mulanyer bujet aku rm200 je..tp bila sampai sana lari bujet la plak..abis rm500 gak la..huhhhuhu..

Kat bawah ni ada sket gambar2 ms kat sana...
Kami sampai Perlis pukul 7++ pm..Pastu pukul 1o pm aku naik bas pegi kL sb ada kusus Isnin~ Khamis....hohooooo...

**END**

0 comments: