Saturday, August 14, 2010

Genap 1Bulan..

Pejam celik~pejam celik genap lah sebulan aku bergelar pekerja kepada syarikat Sugihara Grand Industries Sdn Bhd bertempat di port Klang ini....Baru jek sebulan tp aku rs mcm sudah setahun..ehehhe..x sabar mahu meninggalkan syarikat ini..=(

Dengan harapan semoga dapt keje lain,aku ada apaly lecturer kat kolej komuniti Jeli kat Kelantan..harap dapat kat sana..tp br je dapt maklumat yg ada persaingan dr kroni lecturer kat sana..maka tipis sudah harapanku..tetibe aku jd *down..harapan mungkin tinggal harapan..mmg aku harap sangat dpt keje sana..Walaupon begitu, aku masih lg mengharapkan rezeki bulan ramadhan ni menyebelahi aku..insyaALLAH..

Aku percaya kalau rezeki aku kt sana, sebesar mana halangan pon, rezeki tetap rezeki..namun jika tiada rezeki aku kat sana, usaha mcm mn pon x akan dapt..so, aku hanya mampu berdoa dan menharapkan yg terbaik dr ALLAH taala...amin...

0 comments: